Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Angelina Söderström - 31 oktober 2015 15:30

Det finns mycket som är jobbigt med diet och jag har ofta fått frågan om jag inte saknar att äta nått gott på kvällen. Jag har till och med fått frågan om jag inte blir deprimerad av att inte jag får äta nått gott på kvällen framför tvn.

Svaret på frågan blir nej. Jag får ingen ångest. Jag hade det förut för när jag åt en massa skit och inte kunde sluta hetsäta. Då gick jag la mig med ångest över hur dålig karaktär jag hade. Jag var sur och grinig mot Tobbe och kände mig uppsvälld och sjukt osexig kan jag säga.

Nu när jag går och lägger mig känner jag mig stolt över mig själv och för alla "prövningar" jag har klarat av och ser min dag som en vinst. Ytterligare en dag avklarad utan att jag har fallit för några sockerfällor eller liknande. Jag hade en plan och jag höll den.

Jag har aldrig varit tjock men jag såg aldrig ut som jag ville trots att jag tränade bra så gav det inte dom resultat eftersom kosten var kass. Nu sköter jag mig och resultaten kommer där efter.

Det här är innan jag började med min diet och dagarna fylldes med ångest över allt skit jag åt som jag försökte "bota" med ännu mer skit.

Och så här såg jag ut när jag vaknade imorse. Var jag nöjd? Ja jag var så egenkär att jag tog massor av bilder och ropade på Tobbe att han oxå skulle komma å titta :p haha sån är jag och jag älskar att titta på det jag kämpat hårt för att få..

Så ingen helgångest för mig inte!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards