Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av Angelina Söderström - 27 oktober 2015 17:23

livet är inte alltid rättvist och ibland händer saker som får en att tänka till.

Just nu går min tid åt jobb, diet (matlagning), träning, sömn, Ebba och Tobbe. Å inte riktigt i den ordningen men iaf. Så mycket mer får inte plats i mitt liv just för tillfället och det är ett val jag gjort. Å jag trivs väldigt bra med det valet oxå. Visst önskar jag att jag kunde träffa vänner å familj lite mer men just nu räcker inte tiden till. Men ibland måste man stanna upp och tänka på vad som är viktigt i ens liv och vad som ska få den dyrbara tid man har.

Igår och idag har jag inte mått helt 100 så jag visste inte om jag skulle kunna träna efter jobbet idag. Tog med mig kläder ifall att jag skulle må bättre under dagen men så va inte fallet snarare tvärtom. Så det enda jag kan tänka på är att jag vill hem å vara med min lilla underbara familj. Ebba har inte fått den tid jag önskar jag kunde lägga på henne så idag vill jag bara kunna ge henne lite extra tid som vi normalt inte hade haft. Så vi kanske kan pyssla lite om hon vill :)

Man vet aldrig vad som händer i livet och därför är det viktigt att se till att alla man älskar får veta det och att man ger så mycket tid man kan på dom. Livet är alldeles för kort! Så försök tänka mer på nära å kära å mindre på löjliga problem å småtjafs.

Ta inget eller ingen i livet för givet!

<3 <3 <3

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards