Alla inlägg under november 2014

Av Angelina Söderström - 11 november 2014 11:07

På väg hem från gymmet å det är svårt att skriva eftersom mina armar skakar så mycket. Fick till ett riktigt bra pass idag trots att jag tränade själv å inte va så motiverad innan.

Här är en felvänd bild på mitt pass idag. Väldigt plottrigt, men huvudsaken är ju att jag vet vad jag menar :p

Måste få till det med mat å träning nu för senaste månaden har jag varit sjukt dålig på allt och det syns verkligen på min kropp nu. Det går ju att dölja ganska bra med kläder men jag vet ju hur det känns å hur jag ser ut naken. Låt mig bara säga att jag inte känner mig så snygg just nu. Varför är det så svårt att komma ihåg den här bra känslan efter man tränat?!

Jaja det är bara för mig att kämpa vidare.

Av Angelina Söderström - 6 november 2014 13:05

Den här veckan har jag varit otaggad på allt inom hälsa och motion. Vet inte varför. Jag har haft all tid i världen men ändå så orkar jag inte.

Men idag tänkte jag om jag sätter på mig träningskläderna så kanske jag börjar röra på fläsket. En halvtimmes hemmaträning blev det tillslut. Jobbig jävla träning non-stop i 30min. Ingen vila mellan Seten utan bara kötta.

Längtar efter att Jill ska bli bra i sin skuldra/nacke så hon kan pusha mig till hård träning! I need you <3

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards