Alla inlägg under juli 2014

Av Angelina Söderström - 16 juli 2014 11:07

De sista dagarna har inte varit mina dagar alls.

Jag hade inte tränat på hela helgen för att kunna maxa mig totalt på fitnesstestet på bootcampen. Vi gjorde ett första dagen och skulle efter 6 veckor göra ett nytt för att se hur vi hade blivit bättre.
På måndag morgon vaknade jag med smärta i skulderbladet som ökade i smärta under dagen. Det strålade upp i nacken och ner i armen. Förmodligen är väl en nerv i kläm. Det blev inget fitnesstest och det har inte blivit bättre än. Jag är inne på tredje dagen. Nätterna är hemska och jag kan knappt sova.

Men det är inte det ända tråkiga de här senaste dagarna. Det har hänt flera olika situationer som får mig att undra hur människor är funtade!! Man verkar bara tänka på sig själv och det spelar ingen roll hur det får andra människor att känna sig. Det är ju nästan så man tappar hoppet om mänskligheten! Som tur är finns det nära å kära som visar att det finns massor av kärlek runt omkring en och att idioterna omkring oss inte är värd en enda sekund av mitt liv!

Och det är något jag tycker ni där ute ska ta med er. Slösa inte tid och energi på folk som inte är värda det. Ta hand om de som ger er något i livet, kärlek och positiv energi.

Av Angelina Söderström - 4 juli 2014 07:02

Igår hade jag ett sååå bra bootcamp pass. Tiden flög förbi trots att det var sjukt jobbigt. Jag till och med joggade hem efter medans Tobbe cykla bredvid och tittade på min rumpa haha.

Idag känns hela kroppen bra men öm. Jag har känt mig lite pluffsig senaste veckan av allt skit som har hamnat i magen, men idag känns det bättre igen. Jag vet att det är psykiskt men det känns som jag tappade 5kg under natten. Tänk om man kunde vakna upp varje dag så! :D

Nu är det bara några timmar kvar tills semestern börjar för min del! Ska bli såå skönt att kunna vara med mina älsklingar hela dagarna i tre veckor!! Fast tyvärr måste jag vänta en dag då Ebba är med sin farmor på en Vikinggrej. De lever i tält och lagar mat över öppen eld. Ebba som älskar att vara ute tycker nog det är helt underbart! Men hon är väldigt saknad här hemma <3

Ikväll blir det event. Ett superbra sätt att starta semestern! Det kommer bli grymt! Har mina hookerheels med mig och allt annat jag behöver då jag inte hinner hem efter jobbet. Mycket att bära och det känns ju lite i armarna idag efter träningen, men ska man vara fin får man lida pin ;)

Hoppas ni får en superbra fredag!!!

Av Angelina Söderström - 2 juli 2014 06:41

Jag älskar sommar, sol och värme, men att åka i kollektivtrafiken på sommaren är fan pest!! Det tar såå jäkla mycket längre tid att ta sig till och från jobbet. Som nu är jag på väg mot jobbet. Startade 05.27 och börjar jobba 07.15 Det är fan inte kul!!
Igår var jag vid bussen 16.40 och kom hem 18.20

JAG BEHÖVER SEMESTER!!

Jag börjar bli en vardagsbittermuff och det är inte trevligt för dom runt omkring mig. Imorse förpestade jag Tobbes tillvaro lite mer genom att ge honom lite morgonsång. Han frågade om jag var full haha. I wish! :p

Vi kan ju hoppas att jag är på bättre humör senare idag å kan ta mig en liten löprunda. Skulle verkligen behöva endorfinerna.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards