Alla inlägg under september 2016

Av Angelina Söderström - 4 september 2016 18:09

Jag kan börja med att säga att det faktiskt är ganska många saker som går bra i livet just nu som jobbet tex å att jag, Tobbe å Ebba är den bästa familj man kan tänka sig.

Men ändå är det en del stora saker som stör i mitt huvud just som är svåra att sluta tänka på.

För dom som känner mig så vet dom att vi håller på å "bygger hus". Vi har köpt tomt å bokat ett hus som ska komma v 2 nästa år. Allt va klappat å klart trodde jag tills vi i veckan fick beskedet att de hade ändrat sig om bygglovet. Varför vet vi inte riktigt förutom att de tycker vi ska bygga ett annat sorts hus. Som sagt så kom det som en stor chock för både oss å firman som hjälper oss med allt som har med tomt å hus å göra. Vi vet inte alls vad som kommer hända å det kan ju lösa sig men det kan oxå skita sig helt. Det är inget vi vet eller komma veta den närmsta tiden. Tiden som vi hade fram tills huset va klart va ändå en lång väntan men nu känns det som en käftsmäll å som om vad som än händer nu så kommer det inte vara klart när vi trodde det skulle bli det. Alla tankar å idéer runt huset som har funnits i mitt huvud försvann å nu finns där bara ovisshet.

Sen har jag en dålig rygg som många oxå redan vet. Jag har gått runt länge å på nått sätt hoppas att det kan bli bättre bara jag tränar å håller igång. Å ja det blir bättre av att träna till en viss punkt, men sen kommer jag inte längre. Jag har ont å jag är konstant trött å de senaste veckorna har jag sovit så fort jag fått chansen. 10-12 timmar per natt är inget problem alls. Den sista veckan har jag inte ens orkat träna. Det finns ingen kraft/energi eller motivation alls för att ta mig till gymmet. Jag rör mig ju mycket på jobbet så motion får jag men ingen rejäl träning.
Imorgon ska jag till en doktor som ska kolla på min rygg å förhoppningsvis kan skicka mig till röntgen för att få svar på hur illa det egentligen är. Samtidigt som jag vill ha svar så är jag livrädd för vad svaret kommer bli. Men jag vill ju veta om det finns en lösning så jag slipper ha konstant ont hela tiden..

Sen finns det personer i min närhet som har det jobbigt som jag tänker mycket på. Jag vill inte skriva om det här men dom är med om väldigt jobbiga saker just nu å jag önskar jag kunde göra mer för dom <3 livet är inte rättvist!

Så nu ligget jag i min säng med musik i örona. Det får mig att samla tankarna å krafterna lite..

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards