Alla inlägg under juni 2015

Av Angelina Söderström - 24 juni 2015 21:36

på lördag är det superior race (5km, 15 hinder) å min rygg är fortfarande inte bra. Jag var på bättringsvägen men så halkade jag i trappen idag med Ebba i famnen och sträckte och slog i ryggen så nu är den lika dålig igen..

Vill bara gråta! Vill vara bra och kunna kämpa å ta ut mig helt på lördag för att verkligen klara den här banan men jag vet inte om så kommer vara fallet. Vet inte om jag ska försöka köra ändå fast den inte är helt bra. Känner mig stressad då lördagen kommer närmre å närmre.

Usch blir bara ledsen å arg ju mer jag tänker på det så nu måste jag sluta. Får försöka tänka på något annat istället..

Av Angelina Söderström - 17 juni 2015 09:15

Jag har senaste två veckorna kört stenhårt för att nå 100 pass till midsommar. Jag har kört 1-2 pass per dag, men nu vill kroppen vila. Den har sagt ifrån och min rygg har börjat bråka med mig.

Igår hade jag tänkt köra pass 97 men Tobbe talade förnuft med mig. Med den dåliga/lilla sömn jag hade i föregår natt, ryggont och i övrigt helt slut i kroppen så hade det bara varit dumt att träna. Skaderisken hade varit för stor å då är det ju inte värt det.

Vi får se om jag kan få till 4 pass på tre dagar. Men ryggen å jag är inte överens idag så det ser mörkt ut :(

Av Angelina Söderström - 10 juni 2015 09:52

i början på året hade jag en del planer på hur mycket ja skulle träna. En plan va att jag ville komma upp i 365 pass på ett år alltså 1 pass om dagen. Dock skulle ja räkna powerwalks. Sen gick ja med i 100 pass innan midsommar som för mig då lät easyppeasy :p nu är det ca en vecka kvar till midsommar å jag har ja har typ elva pass kvar (har ej räknat med mina yogapass). Så i måndags gjorde jag upp en ordentlig träningsplan för att klara det. Så med lite stöd från mannen ska det nog gå vägen.

Igår körde jag ett Axelpass som planerat men med 30st jumpingjacks mellan varje set och med magpyramid som avslutning. Har lite känning i baksida lår efter 600st jumpingjacks..

Idag blir det ett ben å rumppass hemma. Kommer ju inte bli några nya personbästa som i lördags när ja köttade med Tobbe på gymmet men det brukar bränna skönt ändå.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards