Direktlänk till inlägg 22 oktober 2016

Varför kan skiten inte bara ta slut?!!

Av Angelina Söderström - 22 oktober 2016 21:40

Jag är så jävla trött på att må skit. Jag vill inte längre!!

Jag längtar efter mitt hus, att må bra å bara få njuta av livet.

På måndag ska jag till Nacka-ortopeden och hoppas att jag kan få hjälp och kanske kan slippa att ha ont hela tiden. Det är jobbigare än man kan tro att gå runt å ständigt ha ont eller tänka på allt man gör som kanske kan göra att det gör ännu mer ont. Nu kommer dessutom årstiden som brukar vara värst när det gäller min rygg.

Har haft en riktig skitvecka denna vecka å jag väntar på den dagen jag ska vakna å känna att energin är tillbaka. Men den dagen verkar ju dröja.. jag är trött på att vara trött! Det känns som om det är det enda jag är just nu. Trött, orkeslös och omotiverad till allt. Jag fattar inte riktigt vad som har hänt med mig, men bra mår jag inte. Kan inte riktigt säga exakt varför utom att det är för mycket i mitt huvud som jag inte pallar med längre.

Här är ett "quote" som jag tycker passar in rätt bra på mig just nu. Fast jag vet att jag alltid har övervägande mer ångest än depression. När jag va sjukskriven för ett par år sen så sa kuratorn just det att jag hade väldigt mycket ångest för allt å ingenting som gjorde mig nerstämd, men jag går inte konstant å är deppig. Jag tänker för mycket. Jag önskar man kunde stänga av hjärnan ibland så man bara kunde få lite lugn å ro. För det är allt jag vill just nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tid

Av Angelina Söderström - 6 januari 2023 17:54

Varje minut flyger förbi. Timmarna går fort. Dagarna försvinner. I min hjärna gör jag massor av saker och springer runt stressad, men min kropp är still. Jag är tyst, men i mitt huvud skriker jag. Precis som Rose i Titanic känns det som om ja...

Av Angelina Söderström - 30 december 2022 20:22

Hjärtat dunkar hårt. Tung andning. Ont i magen. Halsbränna. Tankarna rusar omkring i huvudet. Så mycket som behöver göras, men kroppen lyder inte. Kan inte sitta still, men orkar inte göra något. Varför kan jag inte bara göra det jag måste och sl...

Av Angelina Söderström - 3 oktober 2018 06:29


Förra veckan fick jag ett mms från min man Tobbe. Ingen text bara en bild. Jag börjar fråga om han va inblandad och om han hade kört. Han va inblandad i en seriekrock som medpassagerare. Han va oskadd men hade känningar i axlar och lite nacke. Han ...

Av Angelina Söderström - 24 september 2018 08:40

I helgen har jag haft mamma på besök. Det var verkligen något jag behövde. Min mamma ger mig alltid positiv energi och det är en av anledningarna varför hon är min största förebild. Vi hade planerat att gjuta betongfat med rabarberblad, vilket vi...

Av Angelina Söderström - 2 september 2018 22:35


Jag har ofta svårt att hitta balans i allt jag gör. Jag fastnar i något och hela min värld snurrar runt just det som jag tycker är intressant för tillfället. Det finns oxå vissa saker som jag återkommer till utan att ens fatta varför. Det är som min ...

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards