Alla inlägg under maj 2014

Av Angelina Söderström - 16 maj 2014 07:38

Kosten fungerar fortfarande bra trots lite fusk i helgen. Vanligtvis när jag fuskar en gång så fortsätter jag och kan inte sluta. Jag hamnar tillbaka på samma gamla spår, men den här gången var det lätt att gå tillbaka. Förmodligen för att jag inte fuska med en massa socker.

Träningen har ju inte gått så bra med tanke på att jag har haft en envis hosta och snuva (kanske pollen) som inte vill försvinna. Men nu har jag börjat lite smått med en squat- och pushuputmaning.

Just nu är jag inne på dag 5. Det är bara att pusha sig och för mig är det viktigt att göra det innan jag nattar Ebba eftersom jag ofta somnar med henne :p

Sen har jag anmält mig till ett boot camp.

Så nu finns inga ursäkter. Jag kommer vara supersnygg som tärna på Idiges bröllop :D och inte behöver jag gömma mig i vassen heller. Om det nu blir nån värme så man vill vara på stranden :p

Ha en trevlig fredag!

Av Angelina Söderström - 2 maj 2014 07:38

Så är det faktiskt. Back to basic! Krångla inte till det för mycket. Det blir krångligt om du kanske ska typ tävla i fitness, men de flesta människor ska ju inte det. Så gör det lätt för dig. Börja plocka bort skiten och ät mat som är bra för dig. Och som jag sagt förut så ta ett steg i taget. Det blir lättare så.

Ikväll ska jag å mamma på spa å skämma bort oss ordentligt. Hoppas ni oxå får en bra kväll!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards