Alla inlägg under mars 2015

Av Angelina Söderström - 2 mars 2015 10:07

När man har varit i ett förhållande "länge" kan det vara lätt att ta sin respektive för givet. Dagar och rutiner rullar på och till och med ett 'jag älskar dig' kan bli vardagligt. Därför vill jag hylla min man och bästa vän i det här inlägget.


Jag å min man har sen vi träffades passat riktig bra för varandra. Han är framåt, positiv med ett stort hjärta som har fått mig att finns mig till ro med att vara den jag är. Å han älskar mig alltid oavsett. Han ser det positiva till och med i mina negativa sidor (vilket i perioder kan vara många).
Han ser alltid på mig när det är något så även om jag skulle vilja ljuga om nått så kan jag inte det. Men det är på ett sätt väldigt befriande att alltid vara som en öppen bok men ändå bli älskad för varje sida.

Han är oxå en underbar pappa till vår lilla Ebbis. Han vill alltid hennes bästa och tänker ofta ett steg längre än mig för att hon ska få den bästa starten på livet.
Vi kompletterar varandra väldigt bra. Good cop, bad cop lixom ;)

Det finns så mycket som jag skulle vilja säga om denna underbara människa men orden liksom fastnar.

Jag älskar dig Tobbe och jag vill spendera resten av mitt liv med dig!

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards