Alla inlägg under november 2016

Av Angelina Söderström - 6 november 2016 16:16

Vinder vänder...förhoppningsvis.

I veckan fick vi äntligen vårt bygglov godkänt! =D

Jag längtar så tills nästa år typ i mars när allt är klart å jag får bo i mitt egna hus. Tiden känns som en evighet även fast jag vet att veckorna bara försvinner. Nu hoppas jag bara att jag kan få lite bra hjälp med min rygg på tisdag.

Jag har känt mig ganska nere den senaste tiden men jag kämpar mig sakta men säkert uppåt. Jag har kanske hittat en del i mitt livspussel å kan få ihop det tillslut. Det kanske inte är det snyggaste pusslet men det blir ihopsatt rätt så jag kan få nån ordning på mig själv. Bara tiden kan avgöra. En sak vet jag iaf. Min man är den bästa vännen å maken man kan ha. Mer förstående än han är kan man nog inte hitta.

Tack för att du står ut med mig! <3


Idag har vi köpt en ny bur till Ebbas hamster pikachu. Han har haft en stor kaninbur som inte varit bra när man ska öppna den. Den har varit svår att bara snabbt fixa med mat å sånt vilket blir lättare nu. Dessutom tror jag att han kommer tycka det är roligare nu när han har små tunnlar att krypa i å så. Vi köpte även en hamsterboll så han kan springa runt på golvet och motionera lite haha.
Sen hade vi besök av min farmor, farfar å pappa. Så trevligt å mysigt att äntligen få träffa dom igen. Eftersom dom bor i Dalarna så träffas vi inte så ofta som man kanske skulle vilja. Ebba fick lite försenade födelsedagspresenter och vi åt en massa fika. Blev fika istället för lunch vilket blir helt konstigt då man typ blir mätt men samtidigt är man hungrig på mat. Längtar redan till middagen =p

Sen spelade jag å Ebba bolibompaspelet å sen spelade hon labyrint m Tobbe. Precis efter kom grannens minsta barn å knacka på så nu äntligen fick hon leka med honom. Hon frågar ofta om hon kan leka med honom men vi lyckas aldrig synka våra tider så dom kan träffas. Det blir ju så när vi har helt olika rutiner i vardagen. Men roligt för Ebba å skönt för mig som får lite tid att bara sitta i soffan å ta det lugnt, lyssna på musik å skriva av mig lite här å i min anteckningsbok som jag har till allt möjligt.

Hoppas ni har en skön söndag!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards