Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Angelina Söderström - 26 oktober 2015 07:38

De två senaste veckorna har varit riktigt tuffa. Jag har fått bita ihop rejält vissa dagar. Har nu när jag tänker på det ätit samma mat varje dag i över 10 veckor förutom de två ätdagarna jag hann ha. Kroppen har väl vant sig nu och tycker väl inte riktigt att det är okej längre så John-John ska få fixa till kosten lite. Han ska försöka "trolla" fram en kost som passar mig med mer volym på mat men lika mycket kalorier. Ska bli spännande å se vad det blir.

Igår fick jag för mig att prova mina bikinis. För nu börjar ju Jamaica närma sig. En månad kvar sen blir det sol och bad i två veckor. Sååå skönt!

Ser helt knäpp ut på sista bilden men det va på morgonen och ja så fräsch ser jag ut innan jag gjort iordning mig :p


Efter bikiniprovning kom lite motivation tillbaka å jag fick lite mer kraft. Gick till gymmet och körde ben och röv och fick till ett bra pass.

Tobbe berömmer mig varje dag för min kämparglöd och för envisheten jag visar. Tron på mig själv har vuxit enormt och jag vet att jag har det i mig för att lyckas. Ändå känns det otroligt skönt att få tänka att det närmar sig Jamaica-resan å att jag kan räkna ner lite till dess. Fram tills dess är det dock 100% fokus på mitt mål!!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards