Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Angelina Söderström - 20 oktober 2015 21:01

Dieten för min del går väldigt bra, men det är vissa saker som stör mig. Mina egna i-landsproblem. Här får du fem av dom:

? Humöret är ju inte alltid på topp och som jag skrev igår och man går från ängel till djävul på en sekund.

? Jag fryser mer än vanligt när det vanliga "hullet" inte finns kvar. Jag använder redan min vinterjacka och i fredags var jag tvungen att använda mina täckbyxor, vintervantar och mössa när vi skulle vara ute på morgonfritids. Brrrrrr

? Jag kissar väldigt, väldigt ofta! Jag har inte kissat på natten sen jag var gravid och nu måste jag gå upp mitt i natten igen. Så fort jag dricker så måste jag jag springa på toa.

? Alla kläder är förstora. Tobbe "klagade" på mig härom dagen när mina Victoria Secret trosor satt pösigt. Just nu innan jag har hunnit bygga lite mer muskler så sitter det mesta så dåligt, men samtidigt är jag så glad att jag verkligen ser skillnaden.

? Jag kan inte lägga telefonen på låren längre. Jag vet inte hur många gånger jag har gjort det nu och den har glidigt igenom och ramlat på golvet.

Ja det var mina i-landsproblem det. Vi har alla våra egna problem så är det bara. Vad är dina?! ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards