Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Angelina Söderström - 28 oktober 2015 09:56

igår efter middagen så hade jag bestämt att jag inte skulle göra nått annat än att fokusera 100% på Ebba. Min telefon å tvn får oftast för mycket av min uppmärksamhet å jag tycker inte om det så igår skulle bli första steget mot tv/mobilfri tid med Ebba. Å det gick bra å jag å Ebba pysslade på för fullt tills det var dags för sängen.

Här är våra toarullarfladdermöss. Ett enkelt pyssel för mindre barn. Hjälpte henne bara med vingarna. Det syns inte på bilden men hon har dekorerat vingarna (baksidan) med paljetter som hon snodde med sig från pysselbordet i port73 i lördags haha.

Efter pyssel så skulle vi läsa saga å mysa men det blev inte så mysigt som jag hade velat då Ebba inte var på så bra humör. Jag fick bita ihop ordentligt för att vara en trevlig mamma :p

Imorse hade vi mysigare dock. Jag stänger idag å börjar senare vilket betyder att vi kunde ta det lugnt på morgonen. Vi åt grötfrukost tillsammans å sen fixade vi våra naglar :)

Mår fortfarande piss så det blir ingen träning efter jobbet utan hem å ta en myskväll istället. Jag gillar mys om ni inte har märkt det :p

Ha en mysig höstdag! ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards