Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

En bra å trevlig kväll..

Av Angelina Söderström - 14 oktober 2015 09:39

igår efter jobbet skyndade jag mig hem för att äta och träna mage och axlar innan jag skulle träffa Nikolina och gå på promenad.

Fick till ett bra hemmapass. Brukar inte köra hemma då jag inte har tillräckligt tunga vikter, men i axlar är jag så sjukt svag så då kan få till ett bra pass ändå.

Sen kom Nikolina å vi gick ut på promenad med hennes hund plexie. Supersöt liten hund :)
Vi gick och prata om allt möjligt, men mycket kost å träning blev det då vi båda lever den världen just nu.

Vill ni läsa om Nikolinas resa så kan ni gå in på hennes blogg www.nikolinayngve.blogg.se

Vips hade vi tydligen gått 7km.

Sen gick vi in och drack kaffe/pepsi Max och pratade ännu mera. Nu var det mer vanligt tjejsnack å Tobbe tyckte vi hade väldigt negativa samtalsämnen :p men vi tjejer behöver få prata av oss för att kunna hantera vissa jobbiga sakeri livet. Thats just how we roll :p

Ikväll blir det en ny mätning för att se hur ätardagen påverkat min kropp. Dessutom har jag lite annat som jag vill prata med John-John om så det ska bli roligt att gå dit idag.

Idag har det gått 9 veckor på dieten. Shit vad tiden går fort. -9kg och massa fett och cm. Exakt hur mkt i dagsläget har jag ingen koll på men mycket har ju hänt iaf. Vill börja bygga mer muskler nu men det tar ju betydligt längre tid för mig än att bränna fett. Alla har vi våra svagheter..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tid

Av Angelina Söderström - 6 januari 2023 17:54

Varje minut flyger förbi. Timmarna går fort. Dagarna försvinner. I min hjärna gör jag massor av saker och springer runt stressad, men min kropp är still. Jag är tyst, men i mitt huvud skriker jag. Precis som Rose i Titanic känns det som om ja...

Av Angelina Söderström - 30 december 2022 20:22

Hjärtat dunkar hårt. Tung andning. Ont i magen. Halsbränna. Tankarna rusar omkring i huvudet. Så mycket som behöver göras, men kroppen lyder inte. Kan inte sitta still, men orkar inte göra något. Varför kan jag inte bara göra det jag måste och sl...

Av Angelina Söderström - 3 oktober 2018 06:29


Förra veckan fick jag ett mms från min man Tobbe. Ingen text bara en bild. Jag börjar fråga om han va inblandad och om han hade kört. Han va inblandad i en seriekrock som medpassagerare. Han va oskadd men hade känningar i axlar och lite nacke. Han ...

Av Angelina Söderström - 24 september 2018 08:40

I helgen har jag haft mamma på besök. Det var verkligen något jag behövde. Min mamma ger mig alltid positiv energi och det är en av anledningarna varför hon är min största förebild. Vi hade planerat att gjuta betongfat med rabarberblad, vilket vi...

Av Angelina Söderström - 2 september 2018 22:35


Jag har ofta svårt att hitta balans i allt jag gör. Jag fastnar i något och hela min värld snurrar runt just det som jag tycker är intressant för tillfället. Det finns oxå vissa saker som jag återkommer till utan att ens fatta varför. Det är som min ...

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards