Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Angelina Söderström - 14 mars 2016 07:31

I lördags fick jag som sagt mitt tränings och stretchnings-program för min rygg. Jag körde första passet i lördags men det va en sak jag var tvungen att hoppa över för att jag inte hade rätt grej.

Säg hej hej till min nya bestie! Haha. Om ni undrar vad jag ska med den till så är det för att plåga min vänstra skinka. Jag ska sitta på den å "massera", men det är absolut ingen skön massage. Men det är iaf bättre än när Tobbe masserar mig med armbågen :p

Helgen har försvunnit alldeles för fort med allt packande, rensande och konkande. Varför har man så mycket saker för?!

Ebba har fått vara med farmor så vi i lugn och ro kan rensa å packa. Så igår när vi äntligen hämtade henne så ville jag inte sticka iväg till gymmet. Så lekte,ritade och tittade på film tills vi skulle äta middag. Efter ville hon hålla på lite med paddan så jag tänkte att jag skulle passa på att köra lite hemmaträning och stretch. Körde ca 40min och det kändes väldigt bra.

Hade mjukisbyxor men höll på att svettas ihjäl så dom åkte av. Så här ser det ut när jag kör mage. Jag börjar få lite konturer på benen och jag ser fram emot mer ;)

Så här snygg är man lixom haha.

Nu blir det jobb och efter jobbet ska vi åka å kolla på hur vårt hus kommer se ut färdigt.

Ha en bra måndag! :D

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards