Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Angelina Söderström - 9 mars 2016 07:31

Som jag skrev igår så är det någon som anmält min blogg på fb och det har gett mig sån energi! All den där avundsjukan som nån har, har gett mig ett ännu större sug och mer energi för att orka kämpa ytterligare lite hårdare. För ingen ska tro att dom kan trycka ner mig!!

Så igår morse packade jag ner all mat som jag behövde under hela dagen. Förberedning är nyckeln till att inte fuska.
Igår hade vi kvälls-apt och efter stack jag direkt till gymmet och mötte upp Erik för ett ryggpass. Lyckades få till ett bra pass trots lite ryggont innan passet. Men oftast får jag inte ont i ryggen av att träna rygg utan när jag tränar rumpa.

Efter ryggen körde vi lite biceps. Höll på att dra handleden ur led (kändes det som iaf) men det gick bra ändå. Hade glömt greppen hemma så handlederna och greppet fick jobba hårt. Tappa till och med hantlarna i enarmarodden :p

Idag ska jag försöka få till ett magpass hemma och kanske lite yoga på det. Jag skulle vilja få till magen innan jag ska lägga Ebba så får nog göra nått kul av det så hon kan va med på ett hörn.

Här ska ni få en formbild. Som sagt så har jag ju fuskat alldeles för mycket de senaste månaderna men är ändå rätt nöjd över formen. Bra utgångsläge iaf.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards