Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Angelina Söderström - 23 februari 2015 11:55

Helgen började med dans för Ebba och mig. Tyvärr var hon inte helt 100% så hon spenderade mycket tid i min famn. Sen skulle hon bli hämtad av mormor och vara där över natten, så jag å Tobbe skulle få lite kvalitetstid tillsammans.

Vi började med ett tungt ryggpass på gymmet. Tog nytt pb i enarmsrodd (22,5kg). Kul att få prova på Tobbes gym :)

På kvällen åkte vi in till vapiano vid centralen och åt supergod mat. Efter drog vi hem och spenderade lite tid tillsammans.

Efter en välbehövd sovmorgon drog jag hem till mamma och mös ett par timmar tills Ebba blev dålig och mamma skjutsa hem oss. Feber, hosta och snor :( man märker när Ebba är dålig för hon blir supermysig och hon säger: jag älskar dig mamma!
Om och om igen. Min lilla sötis!

Idag är hon hemma med pappa och han har köpt halva Apoteket imorse för att hon ska må bättre.

Själv drog jag till gymmet idag innan jobbet. Fick till ett grymt bröst och tricepspass! Känns så skönt :D

Nu blir det jobb med alla goa barn ;)

Ha en bra måndag!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards