Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Angelina Söderström - 10 februari 2015 09:28

Ytterligare en natt utan en bra sömn. En kombination av egna mardrömmar å Ebbas skrik i sömnen när hon drömmer mardrömmar är inge bra för att vakna upp utvilad.

När klockan ringde imorse så säger Ebba till mig: vill du sova mamma? Och klappar mig på kinden. Hon vet när jag egentligen skulle behöva sova mer och är då extra snäll mot mig. Vanligtvis är hon en latkorv som vill att mamma ska hämta en massa saker å följa med henne vart hon än ska, men imorse gjorde hon allt själv. Hon gick till och med ned på undervåningen i mörkret för att hämta en docka.

Allt gick bara supersmidigt imorse å Ebba fick till och med en fiskbensfläta istället för en vanlig.

Vi hann bygga lite pussel oxå eftersom jag slapp gnälla å tjata om allting. Vi hann tom leka med hajarna i duschen. Jag kanske måste vara trött oftare så hon är extra snäll mot mig :p

Vi får se om jag orkar köra ett Axelpass ikväll eller om det blir vila idag. Får känna efter hur kroppen känns under dagen. Ibland måste man prioritera var energin ska gå till.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards