Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Angelina Söderström - 4 februari 2015 09:37

I julklapp fick jag ett par Freddybyxor av min underbara man. Jag visste inte att ett par byxor kunde få en att känna sig så snygg ;D

Dom sitter så jävla bra oxå. Dom har som en "gummilist" i midjan som gör att dom hålls uppe så man slipper visa rumpan. Loooove! <3

Igår blev det ett Axel och magpass hemma med gummiband, pilatesboll och hantlar. Det var pass 21 i år. Jag kom tyvärr lite efter när jag var sjuk i nästan två veckor, men jag känner att jag kan ta igen det. Speciellt när det blir varmare och finare väder.

På lördag börjar jag å Ebba å dansa oxå. Ska bli kul att få göra en aktivitet med henne. Hoppas hon kommer gilla det. Hon är iaf bra söt i sin dansdräkt <3

Nu är jag på väg till jobbet. Gillar verkligen mitt jobb. Så skönt att trivas så bra med det man gör :D

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards