Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Angelina Söderström - 9 februari 2015 06:59

Jag ligger i sängen å kan inte sova. Natten har varit sämst då jag drömt en massa mardrömmar och Ebba har vaknat flertalet gånger vilket gjorde att hon tillslut fick komma in till vår säng. Som förälder vet man att när man är trött och vill sova så verkar det som en bra idé att dom små liven får ligga i ens säng, men när man man vaknar på morgonen undrar man vad man tänkte egentligen. Barn kan nämligen inte ligga still och tar så mycket mer plats än en stor vuxen karl. Dessutom är Ebba nog lite snorig för hon snarkar som en vuxen karl oxå :p
Ett annat problem som gjorde att jag inte kunde sova var träningsvärken i rumpan haha. Helt stört hur just rumpträningsvärk får mig att sova sjukt dåligt. Det var iaf ett bra pass jag fick till igår. Svettet bara rann ner för ansiktet.

Jaja snart ringer klockan och jag får gå upp och äta frukost.

Ha en bra dag! :D

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards