Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Angelina Söderström - 14 januari 2014 14:16

I föregår på kvällen så började jag få riktigt ont i ryggen och vanligtvis går det över under natten men den här gången satt det och var nästan värre än dagen innan. Att göra vardagliga saker var jobbigt då man inte ens kan plocka upp saker från golvet utan att det hugger till av smärta. Även fast jag hade ont så kunde jag inte riktigt sitta still och bara ta det lugnt. Jag och Tobbe började rensa här i hemmet, städa, damma och hänga upp tavlor. Trots det här så ville inte riktigt rastlösheten försvinna.

Jag ville så gärna gå till gymmet men smärtan i ryggen fick min hjärna att hitta på ursäkter varför jag inte kunde gå till gymmet. Tillslut beslöt jag mig för att ignorera mina ursäkter och bara gå dit. Visst var jag begränsad men det fanns ju fortfarande saker jag kunde träna. Så det blev 60 min på crosstrainern. Jag tycker att cardio är ganska tråkigt och det har lixom blivit en liten ursäkt till att inte träna det. Styrketräning är ju bättre men det är bra att få till cardio ibland oxå.

Så mitt tips är att sluta hitta på ursäkter att inte träna. Det finns alltid saker du kan göra. Gör det bara! Du kommer känna dig så mycket bättre efter ;D

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards