Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Angelina Söderström - 9 januari 2014 22:43

Den här veckan har jag faktiskt vart på tre olika gym å tränat. Dels har jag ju månaden ut på iform där jag har tränat några år. Igår startade jag å Tobbe igång våra 3 månaders kort på always fitness som vi köpt via lets deal och idag startade jag en prova på vecka på najaden. Det är fan bra att testa de olika gymmen för att upptäcka vilka som är bra och vilka som är mindre bra. Sen är tyvärr pengarna en sak som styr lite nu när man inte är den rikaste :p tråkigt men sant. Där slår ju always fitness de flesta med hästlängder. Tyckte även att de hade fräscha lokaler. Lite kul med en tjejdel oxå. Tror att det kan komma bra till hands när det är tryck på gymmet. Då går man in där så är det förmodligen inte lika mycket folk.

Så här såg tjejdelen ut på always fitness i Haninge.

Den här veckan har jag alltså fått till bra med pass och jag har gått på pw oxå. Men veckan är ju inte slut än ;)

Hoppas det går bra för er där ute med träningen!

//Angie

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards