Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Angelina Söderström - 2 januari 2014 22:01

Jag har typ inte åkt skridskor sen jag gick på gymnasiet, och det var längesen :p Men nu den här vintern har jag åkt hela tre gånger redan.

Jag trodde att det skulle gå mycket sämre än vad det gjorde men jag är rätt grym om jag får säga det själv. Ebba blir oxå bättre å bättre. Fast hon har dubbelskenor som man sätter fast på skorna så hon får bättre balans men det är fortfarande ovant och halt för henne.

Imorgon kör vi lite bad istället för att göra något annat en dag. Men det blir väl skridskor snart igen. Vi var å köpte klubba å boll till henne idag. Hon är så söt när hon ska ta sig till bollen och skjuta iväg den hehe. Det är så kul nu när hon blivit så pass stor att man kan hitta på saker med henne. Små bebisar är ju söta å så men de e ganska tråkiga. Nu är hon så otroligt rolig att umgås å prata med. Kommentarerna man får från henne är priceless :D

Nu blir det snart sängen så man orkar med allt bus och lek på badhuset. God natt! ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards