Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Angelina Söderström - 4 januari 2014 17:51

På senaste tiden har jag bara varit trött å seg å inte alls sugen på att röra mig över huvud taget. Å ju mer man ligger i soffan desto mer vill man ligga kvar där. Som tur är har jag en man som hatar att bara sitta still så han har tvingat ut mig på promenad å annat som skridskor å bad. Utan honom hade jag väl rullat fram efter jul haha.

Idag var vi på Disney on ice som vi hade fått av svärmor i julklapp. Det var superkul å Ebba gillade det verkligen. Speciellt när bärgarn å blixten från bilar kom ut på isen. Efter det begav vi oss hemåt å fick i oss lite mat och intog liggläge i soffan tittandes på bilar. Jag satt å tittade på instagram å Facebook å såg alla duktiga som tränade. Jag tänkte att jag oxå måste bli bättre å började tänka att imorgon ska jag..vadå imorgon?!! Så jag bestämde mig för att cykla ned till gymmet. Det ända bra med att det inte finns snö är att man fortfarande kan cykla överallt :p iaf så körde jag ett ryggpass på gymmet. När jg körde nedvärmning på löpbandet så började jag tänka på powerwalks å hur jag borde börja gå mer. Så imorgon bitti börjar mitt nya pw-liv hehe. Jag bad Tobbe putta ut mig imorgon då jag troligtvis inte kommer vara lika pigg på att gå ut då.

Nu när jag känner att jag har ny inspiration till att röra mig mer det är då man ska ta tag å faktiskt göra det. Och precis som det är lätt att göra "ligga på soffan" till en vana så kan man göra pw till en vana!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards