Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Angelina Söderström - 31 januari 2014 17:36

Har äntligen börjat jobba igen! :D

Förra veckan skickade jag iväg mejl till några förskolor om att jag ville stå med på vikarielistan. Efter att inte jobbat på ca fyra månader så stod jag inte ut att gå hemma längre och tycker om barn så varför inte vikariera lite lixom. De ringde i måndags och frågade om jag kunde jobba på onsdagen. Visst sa jag och pga många sjuka så blev det jobb även torsdag och fredag. Jag har dessutom blivit uppbokad varje tisdag och fredag typ terminen ut och flera veckor i mars då en ska ha semester. Känns helt underbart att få jobba igen. Visst är det skönt att få vara hemma hela dagarna, men man blir inte rik direkt och man måste söka en massa jobb och sitta i timmar och söka och söka. Sjukt tråkigt!

The working girl is back! :D

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards