Alla inlägg den 27 september 2014

Av Angelina Söderström - 27 september 2014 21:06

Så idag blir det ett inlägg med lite olika saker.

Idag har jag varit å träffat min syssling (syster) Jenny i Täby centrum :D det var så längesen vi sågs. Tråkigt att vi bor så långt bort från varandra :(
Vi hade iaf supermysigt! Vi åt lunch på vapianos, gick å strosade i affärer å fikade lite. Det blev inte så mycket shopping för min del. Blev en kjol till Ebba å en träningsdagbok till mig.

Jenny köpte lite söta kläder till sina fina tvillingtjejer.

Sen var det hem för att umgås lite med Ebba. Igår fick hon gigantiska gatukritor som vi målade med utanför oss. Det blev snögubben Olof å hästen lilla gubben. Jag är ju såå bra på att rita :p

Efter mat å mys i soffan var det bara att byta till gymkläder och bege sig till gymmet. Som förra lördagen så skulle de andra som var på tåget ut å festa medan jag kommer i mina träningskläder.

Jag mötte Jill vid gymmet och vi körde på. Det var typ tomt på gymmet å det är extremt skönt. Slippa "köa" för rätt vikter/maskiner eller behöva byta övning för att allt ska flyta på.
Det blev ett nytt pb i dips (32.5kg) och i marklyft (45kg). Fick nytt pb i torsdags oxå i bröstpress (17.5kg/hand). Känner mig grymt stark just nu å så peppad att pressa mig själv lite mer för varje gång.
Jill är oxå grym som ligger hack i häl med mig i väldigt mycket. Hon är mycket starkare än vad hon tror.

Här är en bild från i torsdags.

Lite mer lutad än vad jag borde vara men fixade till det idag.

Nu blir det hem å ha lite vuxenmys med mannen <3

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards