Alla inlägg den 21 september 2014

Av Angelina Söderström - 21 september 2014 16:17

På gymmet!

Igår gick jag å min vän och födelsedagsbarnet Jill till gymmet. När alla gick med systemetkassar å va uppklädda så kom jag i träningskläder å gymväskan på axeln.
Vanligtvis är det kanske ut på krogen man ska ta nån som fyller år men inte jag haha.

Vi körde på tungt som vanligt då det inte är så många reps vi skulle köra. Fick till ett par nya pb vilket är superkul! :D

Rodd i maskin 72kg
Bröstpress 15kg/hantel
Dips med 20kg

Känns så jävla bra!

Imorse blev det en pw på 8km. Jag vet inte varför men mina fingrar svullnar alltid när jag är ute å går. De ser ut som värsta korvfingrarna.

Jag ser ju jätteroad ut haha, men jag tycker om att gå ut å gå faktiskt. Det är avkopplande på nått sätt.

Nu sitter jag i soffan med min mysfilt och värmer mig efter några timmars lek ute med Ebba. Hon ligger i soffan å tittar på tv så jag tror nog hon är lika trött som jag :p

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards