Alla inlägg den 18 september 2014

Av Angelina Söderström - 18 september 2014 08:25

Jag är en sån person som hatar att äta frukost tidigt på morgonen. Inte bara att jag inte är hungrig utan det är oxå att det tar mig en massa extra tid från min underbara säng :p jag gillar att sova typ 10 timmar per natt och jag antar att min kropp behöver den extra vilan. Men iaf så är inte frukost min grej. Men om man ska bygga muskler å bli snyggare ;) så måste jag få i mig frukost. Så de senaste dagarna har jag kokat ägg å tagit med mig för att äta på väg till jobbet. Ni ska veta vilka blickar man får när man ska skala ägg på tågperrongen haha. Kanske inte hör till det normala men det är vad som funkar för mig. Dessutom är det ett bra sätt att få i mig mer proteiner. Jag har av nån anledning svårt att få i mig den mängd jag behöver av både proteiner och kalorier. Trots ansträngningar så ligger jag på underskott. Kanske för att jag inte gillar att äta egentligen. Om man kunde leva på dricka så skulle jag nog göra det :p

Men äta måste man ju göra å helst rätt mat oxå. Så jag får kämpa vidare med det helt enkelt.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards