Alla inlägg under oktober 2013

Av Angelina Söderström - 5 oktober 2013 08:34

Varje morgon jag har vaknat har jag hoppats att jag ska må lite bättre än dagen innan, men det har varit tvärtom! Och idag känner jag mig bara arg för att jag är värre än jag varit nån annan dag den här veckan..

På måndag så ska jag börja min pt utbildning på riktigt. Innan har jag ju bara haft självstudier, men på måndag börjar allvaret å så är jag sjuk :( som tur är så blir det ingen gymträning de första två dagarna så förhoppningsvis så hinner jag bli frisk.

Vill så gärna träna! Jag har gymabstinens :p haha. När jag ser alla som tränar på Facebook eller instagram så får det mig att sakna det ännu mer. Ibland tänker jag att om jag bara gör lite enkel träning här hemma så vore ju inte det så farligt, men risken är ju stor att jag bara gör allt värre.


VILL BLI FRISK NU!!

Av Angelina Söderström - 1 oktober 2013 18:10

Igår var jag tvungen att kolla igenom hur många pass jag gjort sen den 16/6. Då bestämde jag mig nämligen för att jag skulle göra minst 100 pass innan årets slut. Det skulle vara ungefär 4 st i veckan och ibland tre och det kändes ju plättlätt. Sen kom bröllop, sjukdom, jobb och en massa annat i vägen. Så nu ligger jag lite efter med passen :( räknade ut igår att jag måste göra typ fem pass i veckan för att klara det. Förra veckan fick jag till sex pass men igår så fick jag plötsligt feber och kunde inte träna. Inte kunde jag träna idag heller och det ser inte jätte ljust ut inför imorgon :(
Men skam den som ger sig! Jag ska lyckas med mina 100 pass! Jag ska bara göra det. För jag vill och då kan jag!!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards