Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Angelina Söderström - 17 oktober 2013 22:51

Igår fick vi i läxa att göra tre olika träningspass och vi hade vissa "regler" för hur det skulle vara. Så idag har vi kört tre pass och varit pt för tre pass. Sååå roligt!! :D

Hade trott att jag skulle kunna blogga mer om min utbildning men tiden och orken har inte riktigt funnits. Varje kväll har vi haft läxor eller sånt som vi måste hinna lära oss. Dessa (snart) två veckor har rusat förbi. Jag har lärt känna väldigt trevliga människor! Så kul att vara i ett rum fullt av människor som brinner för samma sak. Vi peppar, pushar, motiverar och hjälper varandra. Jag vet inte alls vad jag var orolig för innan jag började utbildningen?!

Idag efter utbildning, middag och mys med Ebba, kom Katrin och plockade upp mig när hon var ute med hunden och vi gjorde sällskap hem till henne. Väl hemma hos henne blev det konsultation och sen gjorde vi våra träningspass till varandra. Det gick superbra faktisk och det är kul att få individanpassa ett program. Känns mer som på riktigt lixom ;)

Här är lite bilder från idag.

Så det var allt jag orkade med att blogga idag. Nu blir det sängen!

//Angie ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards