Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Angelina Söderström - 11 oktober 2013 16:07

Idag har vi gått igenom sales och marketing på utbildningen. Vi gick mest igenom hur man lyckas när man jobbar på gym men även som egen företagare. Nu måste man börja tänka på alla val som finns att välja mellan.

Själv har jag nog alltid varit mer inne på att vara egen och bygga upp ett eget lyckat företag. Det är ju min dröm så varför ska jag inte göra det?!

För varje dag som går så blir jag mer och mer säker på att jag ska lyckas med allt jag vill. Jag försöker att bryta mig ut ur min lilla "säkra" box. Just nu är jag kanske bara ute med en hand men det är en hand mer än för en månad sedan. Egentligen var mitt förra jobbs konkurs det bästa som kunde hända mig för det tvingade mig ut ur det "glida med" liv som jag levde i. Jag var tvungen att börja om och att göra det på rätt sätt så att jag kan komma närmare mina mål.

Nu kanske ni tycker att jag låter lite flummig men så är det :p The new me!

Imorgon blir det mer praktiskt så vi får röra oss lite mer! Så imorgon blir det nog lite bilder ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards