Alla inlägg under september 2013

Av Angelina Söderström - 7 september 2013 20:41

Den här veckan har varit väldigt dålig om man ser till träningen. Jag har bara lyckats med ett enda pass. Jag ska inte skylla på nått men jag har haft ett tungt arbete i veckan med konkande på hyllor, spjut mm, vilket nästan lett till ryggskott :( dessutom har humöret inte varit på topp. Jag har varit en riktig bittermuff om man ska använda Tobbes ord.

Nu har jag blivit förkyld oxå!! Har varit på g ett långt tag nu men igår kväll kände jag hur snoret tog över min hjärna :p
Å det man helst skulle vilja göra är att ligga å tycka synd om sig själv på soffan framför en massa filmer, men när man har en dotter som oxå är sjuk då går det inte. Tålamodet är på topp NOT!

Nu hoppas vi att det försvinner fort så jag kan träna igen och bli en trevlig människa ;)

Av Angelina Söderström - 5 september 2013 09:04

Alla är vi nya nån gång på olika saker. Det är bara att börja på steg 1 och ta sig från nivå till nivå. Tyvärr kan man inte ta sig från steg 1 direkt till steg 10. Det funkar inte så. Det kan vara jobbigt ibland speciellt, men det är bara att kämpa på så är du där du vill vara snabbare än du tror ;)

Igår var jag på gymmet. Med mig hade jag Tobbe, Fredde och Desiree. Desiree har varit sjuk och inte kunnat träna så det här var första gången på över ett år. Yeey för dig som tog det första steget! Nu kan det bara bli bättre ;)

Det som oxå är kul är att jag har en till person som jag kan träna med :D ibland behöver man ha lite dragplåster för att komma till gymmet hehe. Dessutom kan man ju passa åt varandra vilket gör att man kan ta i lite extra å bli starkare.

Av Angelina Söderström - 2 september 2013 19:28

Som jag skrev för ett tag sen så har jag nått väldigt bra på gång just nu. Jag har fått möjligheten att jobba med ett företag som håller på med produkter som främjar hälsan. I torsdags var jag å Tobbe på ett av deras informationsmöten där vi fick veta ännu mer om hur vi ska jobba å om alla de möjligheter som finns att tjäna extra pengar. Vi letar nu fler som vill vara med i vårt team och kanske är det här nått för just dig?! Imorgon kommer vi ha ännu ett möte. Om du är intresserad av att veta mer eller vill komma och lyssna imorgon kan man kontakta mig på min mejl angelina.jansson@hotmail.com

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards