Alla inlägg den 25 september 2013

Av Angelina Söderström - 25 september 2013 09:30

Igår testade jag ett nytt pass på gymmet. Bokwa heter det och är ett danspass. Det som är unikt med bokwa är att man dansar till bokstavskombinationer och det är ledaren som bestämmer utifrån musik å känsla vad hon vill köra. Det är aldrig en bestämd korregrafi som det oftast är i andra danspass, utan hon visar med hjälp av teckenspråk vilket bokstav vi kommer köra.

Det var superkul faktiskt, även om det inte var så jobbigt. Men svettig blev jag iaf ;) kan rekommendera det till de som gillar danspass och till nybörjare som inte riktigt orkar de lite tuffare passen pga dålig kondis :p

Ska börja kasta in lite mer såna här roliga pass för att inte fastna i samma rutin. Man måste ändra lite på träningen för att få resultat och för att inte fastna i sin comfortzone. Å där vill inte jag hamna för då får jag aldrig mina magrutor :p

Nu ska jag fixa min drömkropp!!

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards