Alla inlägg den 21 september 2013

Av Angelina Söderström - 21 september 2013 20:35

Hela mitt liv har jag varit ganska negativ. Istället för att fokusera på det positiva i mitt liv så fokuserade jag på det negativa och det gjorde att jag missade en massa grejer.

Det kanske verkar konstigt men bara på ett par veckor känns det som om jag växt flera meter. Jag har fått en självinsikt som gjort att jag kan börja arbeta med mig själv och utmana mig själv. Tobbe har pushat mig den senaste tiden för han vet att jag kan så mycket mer än vad jag tror. Jag ska erkänna att vissa gånger blir jag tokig på honom när han ska pressa mig till max men när jag har lyckats så känns allt så himla bra! Då glömmer jag allt jobbigt och fokuserar på hur lätt det egentligen gick. Om jag bara hade trott på mig själv från början så hade det inte behövt vara så svårt. Tänk vad lite självförtroende kan göra haha.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards