Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Angelina Söderström - 31 augusti 2013 13:25

Just nu känns det som om livet verkligen går min väg. Även fast jag snart är "arbetslös" så känns det som om det var meningen. Jag har så mycket på gång och jag måste nästan bromsa mig själv för att inte gå för fort framåt. Hela mitt liv säger kör bara kör!!! Men man måste bromsa sig själv lite för att allt ska bli på rätt sätt. Ta ett steg i taget.

Träningen känns så jävla bra just nu! Varje gång jag är på gymmet så känner jag mig starkare å starkare. Jag som förut hatade att träna rygg på grund av min scolios har nu gjort en helomvändning och älskar nu att träna rygg! Därför körde jag just det idag ;)

Och visst börjar man se att jag faktiskt tränar?! De här formerna hade jag inte för ett halvår sedan. Och bättre ska det bli!
Skulle vara kul å veta hur kroppen har förändrats. Ska nog fixa en träff med min pt Emelie så hon får mäta lite fett och grejer. Och självklart skriver jag resultatet här när jag fått det ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards