Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Angelina Söderström - 19 augusti 2013 20:20

Så idag har varit en händelserik dag. Både väldigt tråkiga och väldigt roliga saker har hänt.

Det tråkiga har varit att idag gick det företag jag jobbar på i konkurs. Över sex år har jag jobbat där. Och samtidigt som jag tycker det är sjukt tråkigt så försöker jag att se positivt på det hela. Eftersom jag håller på att plugga till pt och vill in i fitnessvärlden så antar jag att jag får se det som en spark i röven mot rätt riktning ;)

Det roliga tänker jag hålla hemligt ett tag till. Det är en stor möjlighet för mig att få det liv jag vill ha. Fortsätt att ha koll på bloggen så kommer mer info inom kort ;)

Som jag skrev i rubriken så är det en ny blogg. Jag har en annan blogg med en vän som heter Idige som har fokuserat mer på mammalivet å hur man får till träningen trots att man har familj. Det kommer jag fortsätta med lite grann. Jag vill få alla att bli lika träningstokiga som jag oavsett om du är mamma, pappa, ung, gammal, tjock eller smal ;)

Så följ min blogg och ni får vara med på en rolig resa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards