Alla inlägg den 18 april 2016

Av Angelina Söderström - 18 april 2016 09:58

Igår ville jag å Tobbe göra nått med Ebba pga det dåliga vädret. Vi föreslog bio men det ratade hon direkt. Vi föreslog sen att vi kunde bowla och det ville hon gärna. Hon älskar att bowla. Så efter lunch drog vi till Brandbergens bowling.

Hon blir bara mer duktig för varje gång. Hon har typ samma poäng som mig :p

Efter bowling åkte vi mot gymmet. Vi hade laddat med leksaker, paddan å zoo apor till Ebba så hon skulle sitta lugnt å fint när vi körde. Och som alltid så är hon superduktig!

Tyckte inte det vart ett så bra pass men idag känns det bra i baksida lår.

Efter blev det lite lek i parken eftersom solen kom fram på eftermiddagen. Ungen är ju tokig i att gunga och snurra. Själv vill jag kräkas bara jag tittar på henne :s men så länge hon är glad så är jag glad :D

Det blev en bra och mysig söndag! :)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards