Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Angelina Söderström - 13 februari 2016 22:32

Ibland blir jag lite konstig. Jag blir liksom splittrad. Jag vill så mycket samtidigt och jag blir helt koko i huvudet! Jag har känt mig känslosam (kan bero på pms) och går från jätteglad till jättearg på två sekunder. Dessutom har ju ryggen bråkat med mig rätt mycket de senaste veckorna och jag har inte fått träna så som jag vill. Körde en massa cardio förra helgen men det är sååååå tråkigt. Jag har inga problem att gå promenader ute eller springa en runda på sommaren, men den här årstiden blir det bara cardio i form av vardagsmotion. Tillbaka till ämnet. Jag flippade ut på Tobbe igår för att han skulle träna på kvällen när det var hans nattning. Men det som jag egentligen va sur över var att jag inte skulle få någon egentid. För att om Tobbe åker till gymmet samtidigt som jag går å nattar Ebba så kommer han lagom tills jag är klar med nattningen, så jag tyckte att han kunde vara borta lite längre och kanske gå till Peter eller nått efter träningen. Han tyckte att jag betedde mig lite psyko så vi la på och efter några minuter kom jag på mig själv att jag var hungrig och hade haft delvis en dålig dag på jobbet. bad om ursäkt men jag antar att min hjärna kokar över så jag bara behöver lite ensamtid, vilket jag brukar få på gymmet.


Nu hoppar jag över till nått helt annat. Idag testade jag att åka med på Ebbas cheerleadingträning. Hon va så fruktansvärt mammig de två första gångerna att jag har valt att inte följa med för att hon faktiskt ska vara med de andra barnen och ledarna och göra sånt som hon faktiskt tycker är kul istället för att klänga på mig. Det gick faktiskt jättebra. Inget klängande och hon var med på allt. Det är så kul att se hur duktiga dom är när dom gör kullerbyttor, hjulningar, pyramider mm. Jag är en stolt mamma =D


Nu sitter jag här framför datorn och tvn och skriver och kollar på en amerikansk tonårsserie. Jag började kolla på den när jag var hemma förra veckan och nu är jag inne på säsong 3. Började bara titta för att ha nått att strötitta på när jag typ låg i soffan och spela på mobilen, men nu måste jag typ fortsätta titta för det händer så mycket roliga och spännande saker haha. 


Jag borde gå å lägga mig nu för att få mina timmars sömn som jag behöver. Ebba vaknade sju imorse och vanligtvis får jag sova i soffan medans hon leker en stund innan hon blir hungrig (ja dålig mamma, snäll dotter), men idag skulle hon bajsa och ha hjälp med flera saker så då vaknade jag till och kunde inte fortsätta sova. Då var det bara dricka en celsius och piggna till. Nu är jag faktiskt ganska trött men om jag somnar så är halva helgen redan över =P Skulle behöva lite semester igen hehe. Godnatt och sov gott för det ska jag göra! ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards