Direktlänk till inlägg 13 augusti 2014

Så är det ibland..

Av Angelina Söderström - 13 augusti 2014 08:13

Den här veckan har det inte blivit nån träning än så länge. I måndags kände jag mig typ sjuk och väldigt blä så jag fick Tobbe att cykla å köpa chips åt mig. Jag åt halva påsen. Igår åt jag upp andra halvan å typ en fjärdedel av ett big pack glasspaket med strössel. Inget jag är särskilt stolt över men så blir det ibland när känslor är i ofas och energin är dålig. Det bästa med den här grejen är att Tobbe inte åt nått! Det kallar jag karaktär. För det är fasen inte lätt att sitta bredvid nån som glufsar i sig det ena efter det andra och inte vilja ha nått själv.

Så stooor eloge till Tobbe!

Dessutom fick han till ett trx-pass hemma! Grymt!!

Så idag ska jag försöka ta nya tag å äta bra och få till ett pass ikväll när Ebba gått å lagt sig. Jag kanske ska öva lite mer på att stå på händer. Höll på som en galning i söndags å har haft ont i halva kroppen :p jag kan ju bara göra med samma ben hela tiden så vänster skinka å lår fick lite mer träning än högra haha. Lägger ut en video sen så kan ni få se ;)

 
 
Camilla

Camilla

13 augusti 2014 08:21

Så är det verkligen ibland, jag känner igen mig.
Men det är bara att kämpa på och ta nya tag en annan dag. Man är inte alltid på topp. Kram

http://C-lindroth.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tid

Av Angelina Söderström - 6 januari 2023 17:54

Varje minut flyger förbi. Timmarna går fort. Dagarna försvinner. I min hjärna gör jag massor av saker och springer runt stressad, men min kropp är still. Jag är tyst, men i mitt huvud skriker jag. Precis som Rose i Titanic känns det som om ja...

Av Angelina Söderström - 30 december 2022 20:22

Hjärtat dunkar hårt. Tung andning. Ont i magen. Halsbränna. Tankarna rusar omkring i huvudet. Så mycket som behöver göras, men kroppen lyder inte. Kan inte sitta still, men orkar inte göra något. Varför kan jag inte bara göra det jag måste och sl...

Av Angelina Söderström - 3 oktober 2018 06:29


Förra veckan fick jag ett mms från min man Tobbe. Ingen text bara en bild. Jag börjar fråga om han va inblandad och om han hade kört. Han va inblandad i en seriekrock som medpassagerare. Han va oskadd men hade känningar i axlar och lite nacke. Han ...

Av Angelina Söderström - 24 september 2018 08:40

I helgen har jag haft mamma på besök. Det var verkligen något jag behövde. Min mamma ger mig alltid positiv energi och det är en av anledningarna varför hon är min största förebild. Vi hade planerat att gjuta betongfat med rabarberblad, vilket vi...

Av Angelina Söderström - 2 september 2018 22:35


Jag har ofta svårt att hitta balans i allt jag gör. Jag fastnar i något och hela min värld snurrar runt just det som jag tycker är intressant för tillfället. Det finns oxå vissa saker som jag återkommer till utan att ens fatta varför. Det är som min ...

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards