Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Angelina Söderström - 25 augusti 2014 08:02

I lördagsmorgonen så fick jag ett ryck och bestämde mig för att klippa av mig håret. Jag orkade inte gå till frisören så jag youtubeade fram en video på hur man lätt klipper håret i etapper. Jag kammade fram allt hår och sade upp en hästsvans framme vid ansiktet och sen klippte jag. Ca 15cm! Eller Tobbe fick klippa haha.

Sen tog jag ut tofsen och Tobbe snyggade till det lite.

När jag skulle ta en selfie så ville Ebbis va med på bilden och självklart ska hon få vara med ;)

Senare åkte jag till Ica maxi för att handla mat och köpte lite hårfärg oxå. Väl hemma var det bara att färga på, vilket Tobbe typ är expert på nu då han gjort det så många gånger :p

[Bild]

Jag vart sjukt nöjd med hela håret och det är så skönt att bli av med allt hår! :D

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards