Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Angelina Söderström - 23 oktober 2016 17:37

I födelsedagspresent (i maj) fick jag en fin bok med blanka sidor av Ebba. Hon vet att jag gillar att rita å skriva min lilla skrutt.

Jag har inte varit jätteduktig på att rita å så i den men ibland får jag mina konstiga humör för mig å då kan jag rita hur länge som helst. Det som stoppar mig 99% av gångerna är min rygg som inte vill att jag ska sitta i "ritposition".

När jag ritar å skriver så får jag fram mina känslor bättre än jag kan berätta dom. Jag är dålig på att prata om mina känslor så gör inte gärna det. Håller dom hellre för mig själv eller får ut dom på det här sättet.

Här är några av mina bilder jag har ritat å längst upp är boken fram å bak. Jag tycker om den väldigt mycket eftersom det blir nästan som en slags dagbok med mina känslor och tankar. Mitt eget terapiarbete.

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards