Direktlänk till inlägg 24 september 2015

Happy wife, happy life..

Av Angelina Söderström - 24 september 2015 13:36

jag älskar det uttrycket medans min kära man muttrar lite när jag säger det. Innerst inne tror jag han vet att det faktiskt är så. När jag är glad å lycklig så är jag en ganska bra fru som gärna ger det där lilla extra för att se till att min man är "nöjd" ;)

Den senaste tiden har han ställt upp på mig så himla mycket och trots att han oxå är på diet så ser han till att jag har det bra. Han gör i princip allt hemma å klagar aldrig på mig. Vad har jag gjort för att förtjäna det?!

Han har oxå börjat skämma bort mig med kläder och andra saker, speciellt när det har med träning å göra. I söndags beställde han ett par byxor åt mig från gymgrossisten å igår kom han hem med nya träningshandskar å ett par better Bodies shorts.

Även om jag vet att det är min inställning å mitt slit som gör att jag får resultat med diet å träning så vet jag oxå att om inte Tobbe hade hjälpt mig med mat å så och ställt upp å stöttat så hade det inte gått lika bra. Så tack bejbi för allt du gör för mig! <3

Här får ni lite formbilder oxå ;)

 
 
Ingen bild

Idige

25 september 2015 14:17

Vilka fantastiska resultat, och vilka framsteg du gör! Du inspirerar mig <3 kram Idige

Angelina Söderström

25 september 2015 18:48

Tack Idige

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tid

Av Angelina Söderström - 6 januari 2023 17:54

Varje minut flyger förbi. Timmarna går fort. Dagarna försvinner. I min hjärna gör jag massor av saker och springer runt stressad, men min kropp är still. Jag är tyst, men i mitt huvud skriker jag. Precis som Rose i Titanic känns det som om ja...

Av Angelina Söderström - 30 december 2022 20:22

Hjärtat dunkar hårt. Tung andning. Ont i magen. Halsbränna. Tankarna rusar omkring i huvudet. Så mycket som behöver göras, men kroppen lyder inte. Kan inte sitta still, men orkar inte göra något. Varför kan jag inte bara göra det jag måste och sl...

Av Angelina Söderström - 3 oktober 2018 06:29


Förra veckan fick jag ett mms från min man Tobbe. Ingen text bara en bild. Jag börjar fråga om han va inblandad och om han hade kört. Han va inblandad i en seriekrock som medpassagerare. Han va oskadd men hade känningar i axlar och lite nacke. Han ...

Av Angelina Söderström - 24 september 2018 08:40

I helgen har jag haft mamma på besök. Det var verkligen något jag behövde. Min mamma ger mig alltid positiv energi och det är en av anledningarna varför hon är min största förebild. Vi hade planerat att gjuta betongfat med rabarberblad, vilket vi...

Av Angelina Söderström - 2 september 2018 22:35


Jag har ofta svårt att hitta balans i allt jag gör. Jag fastnar i något och hela min värld snurrar runt just det som jag tycker är intressant för tillfället. Det finns oxå vissa saker som jag återkommer till utan att ens fatta varför. Det är som min ...

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards