Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Angelina Söderström - 7 oktober 2014 08:20

Idag gör mina ben ont. Riktigt jobbigt att cykla å gå i trappor.

Var sjuk förra veckan så då blev det ingen träning å det var lite kämpigt igår att ta sig till gymmet. Va trött å efter en veckas slapp måste man ju komma in i det igen.

Det gick väldigt bra iaf :D tog nytt pb i marklyft 50kg, rodd i maskin 81kg å i benpress 115kg! Kändes riktigt bra. Fick kämpa med bröstpressen å mina 17,5kg hantlar. Satan va tunga de va igår. Armarna skakade som asplöv å Jill verkade mer nervös än vanligt när jag lyfter tunga hantlar :p haha.

Blev inga bilder igår. Är dålig på att komma ihåg att ta det när jag är mitt uppe i träning. Skriver ju i min träningsdagbok mellan Seten om jag inte passar på Jill. Det är ju trots allt därför jag är på gymmet, inte för att ta selfies ;)

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards