Alla inlägg den 10 december 2015

Av Angelina Söderström - 10 december 2015 22:29

Semester på Jamaica! Behöver jag säga mer. Vi njuter å har det bra =D det enda jag kan klaga på är maten. Jag längtar till och med till min potatis och köttfärs =p tur att det finns kakor och pina colada haha. Nej igår fick vi komma in på en lite finare restaurang där vi fick jättegod mat. Orgasm i munnen! Oxfilé till huvudrätt och flamberad banan till efterrätt! Mums!!

Nu blir det lite bilder på hur superbra vi har!

Vårt hotell på kvällen.

Vattenmelonskonst på buffén.

Detta ska föreställa en svan tror jag hahahaha. Jag å Tobbe tyckte den såg väldigt rolig ut iaf.

[Bild]

Nu är det inte lång tid kvar på semestern och det ska både bli skönt att komma hem, men tråkigt att åka från värmen, solen och allt familjemys. Något som verkligen varit helt underbart är all tid vi spenderat ihop och fått så underbara fina minnen ihop. Vi har faktiskt köpt en jättefin fotobok gjord av bland annat palmblad som vi ska sätta in bilder i och skriva upp allt vi gjort så vi kan sitta å titta i ihop och minnas hur bra vi hade det.

Tack snälla svärfar och Mia för denna underbara resa! =D <3 <3 <3

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards