Alla inlägg den 3 oktober 2018

Av Angelina Söderström - 3 oktober 2018 06:29

Förra veckan fick jag ett mms från min man Tobbe.

Ingen text bara en bild. Jag börjar fråga om han va inblandad och om han hade kört. Han va inblandad i en seriekrock som medpassagerare. Han va oskadd men hade känningar i axlar och lite nacke. Han åkte in och röntgade för att kolla att allt stod rätt till, vilket det gjorde men han skulle vila resten av veckan. Även om det inte hände så mycket för hans del så känner man ändå av känslan att det kunde ha hänt. Jag hoppas också för de andra inblandade att det gick lika bra.

Så i helgen trots att jag inte kände mig på topp så försökte jag hitta på grejer med Ebba och mysa med Tobbe. För man vet aldrig..

Sen i söndags såg jag dokumentären: berättelsen om Alexander.
Det var längesen jag grät så mycket! Det är verkligen orättvist! Cancer borde verkligen inte få finnas!

Det fick mig att trots att det har varit väldigt mycket den senaste tiden känna att jag uppskattar livet jag har och är lyckligt lottad att jag och min familj är friska. Det är egentligen det enda som betyder något. Ibland behöver man påminnas om det.

För man vet ju aldrig..

Presentation


Min blogg är för dig som vill komma i form eller bara läsa om andra som gör det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du några nyårslöften?
 Ja självklart! Jag ska bli superfit i år
 Nej sånt funkar inte för mig
 Nja mer mål än nyårslöften
 Ja men jag brukar aldrig hålla dom

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards